Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Błaszkach

W trosce o Nasze wspólne bezpieczeństwo, w związku z pogarszającą się sytuacją dotyczącą zagrożenia koronawirusem, informujemy, że od dnia dzisiejszego tj. 07.10.2020 r. do odwołania ogranicza się funkcjonowanie Urzędu Miejskiego w Błaszkach poprzez zaprzestanie bezpośredniej obsługi interesantów. Bardzo prosimy, o ile to możliwe, załatwianie wszelkich spraw urzędowych za pośrednictwem poczty, telefonicznie bądź za pomocą środków elektronicznych (drogą mailową – urzad@blaszki.pl, poprzez ePUAP – /ugblaszki/SkrytkaESP. Ponadto Urząd Miejski w Błaszkach udostępnia formularze do realizacji e-usług PeUP.) W przypadku braku takiej możliwości i sprawach szczególnej wagi poniżej opisujemy procedurę przekazania dokumentów, a także ich odbiór. Prosimy na każdym wniosku/dokumencie składanym w wersji papierowej o umieszczenie numeru kontaktowego.

Przed wejściem do Urzędu znajdują się skrzynki, do których należy wrzucać dokumenty skierowane do Urzędu. Następnie dokumenty te zostaną przekazane pracownikowi merytorycznemu, który skontaktuje się na podany przez Państwa numer i umówi na konkretny termin odbioru dokumentu. W ten sposób nie będą Państwo narażeni na oczekiwanie w kolejce, a w związku z tym na kontakt z innymi petentami.

Zasady działania Urzędu Stanu Cywilnego

W sprawach związanych z wydawaniem aktów stanu cywilnego, dowodów osobistych i sprawach meldunkowych obsługa klientów będzie odbywała się po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (nr tel. 43 829 09 47) lub w sprawach pilnych bezpośrednio w Urzędzie. Zachęcamy do składania dokumentów drogą elektroniczną profil zaufany – ePUAP.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.

Warto przeczytać

Skip to content